laupäev, 7. mai 2016

07.05.2016 Pärnu Agility

Sellel laupäeval õnnestus meil Gittaga Pärnus joosta kaks puhast rada.

Esimine neid Open agility rada, kus Gitta oli nii tubli. Ma olen kõikide tema kontaktidega super rahul.


Teise puhta raja jooksime esimese ametliku hüpperaja. Seal kaotasime aega nr. 9 tõkkel kauge lennu pärast ja nr. 17 tõkke väikese spinni pärast.


Skipperiga jooksime 3 dsq'd. Vb ma tõesti olen temaga joostes laisk ja lohakas nagu Ede mulle ütles, aga no ta ei kuula ka mind rajal üldse. Skipu jaoks ja ka minu jaoks temaga joostes on põhiline, et oleks FUN, muud me ei ootagi :P
Gittaga olen super rahul, kui nüüd ainult enda vigastusest üle saaks. Hetkel lonkan kui tõeline vigane, töö juures nad juba ammu kõik naeravd mu üle. Püüan sellel nädalal natuke rahulikumalt võtta, et oleksime laupäevaseks SK EMV'ks ja pühapäevaseks Vile Caciagiks paremas vormis - st. et mina oleks :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar